Kızlar oğlum 3.200 gram doğdu ayın 11de 5aylık olacak kilosu 6.550 normal mi sizce bazıları sen emzirmiyon mu bakamıyon falan diyor sinir oluyorum ya 1aydır aşırı hareketli yüzünün üstü dönüyor Yuvarlanarak her yere gidiyor maşallah şimdi de apalayacam diye popo kaldırıyor kurt var durmuyor ki et tutsun