Kızım 2 bucuk yaşında 2 aydır tuvaletini söylüyor gündüz yapmıyor ama gece mutlaka altını ıslatıyor ilk uyuduğunda çişe götürüyorum yapıp yatıyor aradan 2 saat sonra kaldırıp tekrar götürüyorum sonra geri uyuyor 1 bucuk 2 saat sonraya tekrar alarm kuruyorum kalkıyorum ki yapmış yada bazen ilk uyuduğunda da kaldıracağım zaman yapmış oluyor uyanmıyor gece çişini de tutamıyor gece bez baglamali mıyım yada ne kadar zaman sonra uyanıp söylemeye başlar