Arkadaşlar 1 yaşında kızım rutin bir yaş kontrolünde kan değerleri düşük çıktı. Kan damlası olarak ocean kullanıyorduk. Çok doğru düzgün kullandığım da söylenemez. Doktor Ferrum kullanalım dedi. Ama asla içmedi kızım. Bestiron kan damlasına geçtik. Nasıl kullanıyorsunuz kan damlalarını? Ocean çok güzel tadı olan bir takviyeydi direkt ağzına damlatıyodum. Bestironu damlattım tükürdü ağladı belli ki tadı kötü. Pekmezle karıştırıyım diyorum onu da içmedi Ferrumu denerken tavsiyesi olan var mı