Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık. Normalde yumurtaya alerjisi var egzaması var. Fakat şimdiye kadar kakada kan mukus vs görmedik. Dün rota 1. Doz aşı uygulandı. Bugün kakasında ilk defa çok az miktar kan gördüm. Bu normal mi aşının yan etkisi mi yoksa alerjiyle ilgili mi. Bilgisi olan var mı ?