Bebeğim 7 aylık oldu ama baştan beri devam eden 2-3 güne kaka yapma durumu ek gıda ile dayanılmaz hale geldi. Çok rahatsız oluyor. Yoruldum bu bağırsak süreçlerinden düzelmedi gitti. Ek gıdada dikkat de ediyorum kayısı mamaları su zeytinyağ kullanıyorum off bitik durumdayım uyuyamıyor sabah yine ıkındı ıkındı yapamadı. 3 gün oldu. Hep sabah asaatlerinde yapar gün içinde hiç şahit olmadım dr zeytinyağ diyor ne önerirsiniz var mı böyle olup başka bir şey deneyen