wafflee_42 Evin tam ortasına salıncak kurduk bugün. Halinden gayet memnun şuan. İnşallah çabuk sıkılmaz 🤣
zeynepzeze wafflee_42 Kaç aylık bebeğiniz? Bende düşünüyorum ama durur mu bilemedim. Birde hangi marka aldınız?
busra37 wafflee_42 ohh maşaAllah gözünüz aydın ☺️ bende park salıncağı alıp tavana demirlerle taktım çok eğlenceli oluyo. Tabi benimki 10aylık ☺️
Sahreyldrm wafflee_42 hamak gibi mi yaptınız 😊 çarşaf gibi sallanan değil mi onda duruyor ama alışınca da başka bi yerde onu istiyor yine duymuştum ya öyle de zor ah bu bebeler 😐
wafflee_42 busra37 Aklı erdikce kucak oyun istiyor her zaman vaktim olmuyor. Kayınvalide ve baba oyalıyor ama yaşlı olunca biryere kadar işte 🤷
Sahreyldrm wafflee_42 gaz sıkıntınız oldu mu sizin de ya ben gazdan sürekli kucakta diye düşünüyorum ama sizde de mi öyle oldu ne zaman gececek bilmiyorum 😔
busra37 wafflee_42 aynen öyle. Ama kucakta durmadığı zamanlarda gelicek kuckta zapdedemiceksiniz 😄 özgürlüğünü desteksiz oturmaya başlayınca ilan edicek ,😄
Eylul-aynur Sahreyldrm gaz için kendim toz kimyon içtim akşam 6 gibi gaz sancısı başlıyordu başlamadan 1 saat önce kimyonu içip emziriyordum bendeki gaz bebeğe geçmiyo en azından biraz rahat gece geçiriyorduk şimdi 4 aylık kendi çıkarıyo
Sahreyldrm Ask2 once aguline, nurse harweys kullandık şimdi biogaia yla birlikte sab simplex kullaniyoruz
Sahreyldrm Eylul-aynur ben de diri kimyonla rezene çayı yapıyorum sabah akşam içiyorum bebeğe de sadece kimyon yapıp veriyorum masajlar sıcak havlular hicbisey fayda etmiyor bize