Benim kızım da hastalık zamanında bir şey yemediği için açmıştım ordan bağımlılık kalmıştı hastalık bitince bana tak etti tek günde kestim yukarıda da söyledikleri gibi bi kapta fasülye nohut falan koydum diğer kaba aktardı , suyla oynamayı sever bardağa koydum yine az miktarda ellerinle oynadı öyle öyle derken bıraktık , kararlı olmanız önemli bu konuda , mutlaka dikkat çekici şeyler bulursunuz mesela bant yapıştırın mama sandalyesine o çıkarmaya çalışsın renkli bantlar almştım sırf bunun için 😂 mesela oyuncak ördek vardı onun kafasına bilezik toka falan geçiriyorduk şuan aklıma gelenler bunlar