Merhabalar,
Yaz ayındauız malum sivrisinekler çok oluyor. Gece beni 6 sağ bacağım 2 sol bacağım olmak üzere 8 yerimden sivrisinek yemiş, aşırı kaşıntı ve acıyla uyandım. Her neyse sorum bu canım annelerim sivrisinek ısırdığında ısırdığı yere protein mi ne bırakıyormuş acaba kanımda vs. bir bulaş olur mu? Süt sağım saatim gelmişti kalktım sağdım ama sütü verip vermeme konusunda tereddütlü yüm. Başına gelen var mı siz ne yapmıştınız?