efesraugurlu Kızlar 3.5 aylık bebeğimin vücudunda kırmızı benekler var kendiliğinden kaybolup tekrar oluyor ve 37.5 ateş vardı başına gelen var mı
asell13 efesraugurlu bi mama denedim kızıma dediğiniz gibi nokta nokta kırmızı oldu her yeri ateş yoktu ama bi damla ve jel verdi geçiriyor
Arife-57 efesraugurlu Benim çocuğumdada var el ayak hastalığı tedavisi yok iki gündür var bizdede ateş düşürücü ağrı kesici kaşıntı merhemleriyle geçiyomuş 2 hafta ile 4 hafta biliyormuş iyleşmesi
mrymblt efesraugurlu havalar sıcak çocuğun ateşi de varsa isilik olmuş olabilir geçip tekrar çıkıyorsa. Hergun duş aldırin bence iyi gelecektir
asell13 nnoktaa mama reddi yaşıyorduk doğru mamayı bulana kadar tattırcaksın bebeğe dedi bi mama da ağzına bi damla gitti resmen anında kızardı
asell13 nnoktaa aynen denemediğimiz bi binde satılan bebevitaydı eşime o kadar dedim alma gerek yok denemeyelim onu belki bunu ister diye günlerce ısrar etti bi damla gitti ağzına anında döküntü oldu şok oldum elim ayağım dolaştı resmen
rabis3444 Benim 4.5 aylık bebeğim oldu 2 hafta önce önce ayak hastalığı dendi sonra başka doktor mikrop kaptı dedi sadece calpol ver dedi bir hafta sonra geçti sık sık duş aldırdık