Merhaba kizlar 32+5 oldum .. bebeğimin bir ayagi pev kesinleşti..çok üzüldüm yeni yeni alisiom olaya..doktora gittim geçen karın cevresi 1 hafta önde büyük dedi doktor doğunca insülin den dolayi nefes almasından dolayı yogun bakıma girer dedi.. diyet yapiom…şekerim vardı zaten.her şeye tam uy dedi..şuanda tokluk şekerim 103, vs yani iyi giidomm günlerdi..zaten ayak sorunlu birde bu olsun yoğun bakımda kalsın istemiyorum.cok canım sıkıldı..karın çapı küçülen var mı .diyet ise yarar mı.9 Eylül doğum tarihiniz sezeryan olacak şeker var diye bebek büyümesin diye ..