Kızlar öncelikle bu saatte uyanık olanlar var mıdır bilmiyorum ama ben uyuyamıyorum. Telefonla oynuyorum sürekli günlerce saat 12 1 gibi yatağa giriyorum. saat 4 5 e kadar telefonla oynuyorum. Telefonla oynayınca saatlerce vücudum da ağrıyor ağrımayan yerlerim bile ağrıyor rahatsızlık hissi veriyor telefon la oynadığım için midir Hemen uyuyanlara çok özeniyorum. Eşim kızıyor uyusana neden telefonla oynayıp duruyorsun diyor. Telefonla oynayınca o saatlere kadar iyice uykum kaçıyor bugün de o günlerden biri. ne yapsam bilmiyorum tavsiye verir misiniz 🌸