Merhaba,
2 aylık aşımızı olduk, toplamda 3 aşı:(
Bugün 3. Günümüz ve gündüzleri sakin uyanan bebeğim ağlayarak uyanmaya başladı. İlk gün iyiydik ama sonraki günlerimiz çok zor geçti. Yerinde tek başına takılırdı şimdi yatağına bıraktığımda ağlıyor. Kucağımda gezdirerek sakinleştirmeye çalışıyorum veya emzirerek.
Yaşayan var mı? Daha ne kadar sürer sizce? Bugün de calpol vermeli miyim? Ağrısı mı var yoksa çocuğumun huyu mu değişti, geçici bi durum mu bilemediğimden arada kaldım