zehrayildiiz SweetMom__ ayyy çok korkunc çok korkarım bende, Rabbim sakinlik versin. Sakin olun lütfen..🥺
SweetMom__ zehrayildiiz kimsem yok yani 6 katayim o nasil inerim hareket edemedim allahım sen bizi koru 😭😭
SweetMom__ ahsensmom amin rabbim beterinden korusun inşalalh ama çok kötü sallandi kısa sürdü off çok kötü oldum
Akkebru SweetMom__ Orhaneli 4.1 olmuş bende Osmangazi’den hissettim uykuda ama kısa sürdü Allahtan. Dua edin bol bol okuyun
SweetMom__ Akkebru amin bacım dedim acaba rüya mı yok gerçekmiş rabbim beterinden korusun inşalalh tek korkum evlâdım 6 katayim
ahsensmom SweetMom__ deprem bolgesindeyim . Hemen hemen hergun aynı şeyleri yaşıyoruz. Bende 3 kattayim inmek istesem inemem. Mecbur bekliyoruz .
Akkebru SweetMom__ bende şuan oğlumla aynı yataktayım sarıl dua et bi yudum su iç sakin ol olası bir durumda al ayağından hemen yatağın yanına uzan o an panikle ne yapacağını bilmiyor insan
Feyzosumunannesi SweetMom__ Gecmis olsun. Rabbım beterinden korusun. Savaş korkusu bir yandan deprem korkusu bir yandan artık herseyden korkar olduk uykularım kaçıyor düşünmekten
SweetMom__ Feyzosumunannesi tesekur ederim allahım sen ülkemizi savaştan depremden kazadan beladan koru umarım öyle şeyler olmaz ama 3 dünya savaşına hazırlıklı olmak zorundayız çok zor ve sığınaklar bulmamız lazım