mrvysftn Kızlar bebeğim 3ay 5 günlük ikindi vaktinden beri 37/5 38/5 değişiyor ateşi 2 kez kalmış verdim şuan ateşin mahrurluşundan ses çıkartarak uyumaya çalışıyor sizce ne yapmalıyım fitil vereyim mi
baliimm743 mrvysftn çok geçmiş olsun 1 çay kaşığı kadar calpol verin baya faydası olur ateşi gider bide ılık duş aldırın
anoniiim mrvysftn sıcaktan olabilir mi? Benim bebeğim de 37.2 lere kadar çıkıyordu sıcak geçiyormuş meğer. Ateş çıkması dışında başka anormal bi durum gözlemlemedik
hattce mrvysftn sadece kafada ateş varsa diş çıkarma evresine girmis olabilir damaklarini kontrol edin derim.Ama ates olctugunuzde cok yuksek cikiyorsa doktora gorunmeyi ihmal etmeyin
mrvysftn baliimm743 Calpol verdim 6 saat arayla iki kez verdim düşmedi ateşi çünkü inş sabaha bişey kalmaz
anoniiim mrvysftn anne sütü alıyorsa yeşil olması normal, benim bebeğiminki de yeşil. Ama içinizin rahat etmesi için muhakkak doktorunuza danışın derim