pinar_efe Arkadaşlar 4.5 aylık bebişin tam da atak dönemi saat başı kalkıyor İşin ilginci uykusuzum ama gece oldumu uyuyamıyorum sızmam lazım uykusuzluktan ve yorgunluktan ama yok
Duygu777 pinar_efe yorgunluktandır belkş ben de aşırı yorgun olunca uyuyamıyodum sinirden artık aglamam geliyodu dalamıyodum yani