Bebeğim 9aylık olacak anne sütü ve ek gıda şeklinde ilerliyoruz 2 gundur sütüm yokmus o kadar yorgunum ki oğlum gece emerken ağlıyor gazdan sanıyodum bugun aynısını yaptı bi baktım 1 damla anca geliyor oğlumun inek sütü ve yumurta alerjisi var bide normal mama içemiyor alerjik mamaların tadı da cok kötüymüş tatlı seylere düşkün napıcam kızlar sütüm geri gelir mi beslenmeme dikkat etmedim afedersiniz yorgunluktan ekmek arası zeytin yedim 3 4 gun ondan mı oldu acaba