Yenikitapkokusu o günü kendimden bile saklıyorum diyor. Zamanını nasıl geleceğini ne zaman gelecegi ile ilgili hiçbir yerde bilgi vermiyor. Ansızın ne demek? Aniden olan demek değil mi?
A’RAF 187.AYET
Sana kıyamet saatinin ne zaman gelip çatacağını soruyorlar. De ki: “Onun bilgisi ancak Rabbimin katındadır. Onu zamanında açığa ancak O çıkarır. Kıyametin bilgisi göklere ve yere ağır gelir; kıyamet ansızın size gelecektir. Sanki, sen onu biliyormuşsun gibi, sana soruyorlar.” De ki: “Onun ilmi Allah katındadır. Fakat insanların çoğu bu gerçeği bilmiyorlar."
TAHA 15.AYET
Kıyâmet mutlaka kopacaktır. Ancak herkese dünyada yapıp ettiklerinin karşılığı en âdil biçimde verilmesi için onun vaktini gizli tutuyorum.”
Şimdii sadece Allah’ın bildiği hatta bazı yorumlarda kendimden bile saklıyorum o günü dediği yerlerde peygambere dahi soylemiyorken? Biz nasıl bilebiliyoruz? Nasıl bunun hakkında geldi gelecek şu alameti var bu alameti var demeye cesaret edebiliyoruz?