Benim bı arkadaşım uçan balona bağlamıştı emziği.. hadi bak emzik uçacakmis falan demiş kızının eline vermiş balonu hadi bırak uçsun demiş bırakmış ve arkasından el sallamislar 🤣 çok hoşuma gitmişti duyunca hiç aglamadi dedi🥰
Bı tanıdığım da ne yaptıysa bı türlü biraktiramamisti.. en son emziği azıcık ucundan kesip içine karınca koymuş 🤣🤣🤣 o günden sonra bidaha istemedi dedi 🤣🤣🤣