1tuhafokur Ben varm ama hazırlanmıyorum ders çalışmak aşırı zor geliyor birde sınava girdim bi şey olacak gibi soruları okurken bile başım çatlıyor
1tuhafokur omurbebek12 tek başıma çocukla ders çalışmak zoruma gidiyor nerdeyse beş yıl olacak mezun olalı zorlanıyorum artk
1tuhafokur omurbebek12 ne güzel bende öğretmen olmayı çok istiyorum çok seviyorum mesleğimi ama işte umarım büyün heves ve gücünüzle başarırsınız