ladymoms_ Devlet hastanesinde protein kaçağı çıkmıştı serum antibiyotik tedavisi yaptılar geçti heralde bide idrar kültürü almışlardı sonucu çıkmış şimdi iyimi kötümü anlamıyorum kizlar helppp
ladymoms_ zekkk aaa geçmiş o zaman protein kaçağı bide enfeksiyon vardı demekki ilaçlar serum iyi gelmiş ayy teşekkür ederim ❣️