Oglusum5357 4 bucuk aydir sağıyorum hastane tipi pompa kiraladim tavsiyeler üzerine ama hc bi artma olmadi aksine hergun daha da azaliyor onceden gunde 4ogun verebiliyordum sut simdi 3 e düştü. Herkes senelerce sağarken btmiyor cogaliyorda bnm neden boyle😫😫
FatmaKS Oglusum5357 üzülme yalnız değilsin 🤷🏻♀️ Doğumdan sonra bütün hamilelik kilolarımı vermişken durmadan ye dediler bana sütün çogalsın diye yedim yedim durdum hiç bi fark olmadı malt içecekler hurmalar tahin helvaları yok yani ablamda dedi zorlama kendini boşuna olmuyosa olmuyodur takma kafana bende öyle yaptım ne yapalım olduğu kadar artık şimdi oğlum memeyi mama üzerine keyif sigarası olarak kullanıyo bizim nasibimizde böyleymiş takma akışına bırak ❤️
Durumommy Oglusum5357 sağmakla değil de emzirmekle çoğalıyor bence emmiyor mu bebeğiniz mesela benim kızım 1 yaşında hala emiyor sütüm var ama bende de sağınca hiç çıkmadı bu zamana kadar o da garip ama hala göğüs pedi kullanıyorum bu olayı bende çözemedim :)canını da sıkma her bebek anne sütüyle büyümüyor olabilir
elmalikurabiye Oglusum5357 benimde ne yapsam artmadi. 5 aylikken ek gidaya basladim mecbur. 6 ay 2 gunluk suan ek gidadan sonra uyumak icin kullaniyo benim kiz beni. Kismet amaan saglikli olsun da diyorum artik
minnakdeniz FatmaKS bende kırdım kafayı az kaldı gebelikte kilo almadım doğumdan sonra sütüm olsun aman kesilmesin demekten dünyayı yedim yiyorum hem iştahsız bir bebeğim var zorla emziriyorum hem de yetersiz 😕 olmayınca olmuyor dediğin gibi.
Oglusum5357 elmalikurabiye illaki tabiki saglikli olmalari en onemli olan ama insan diyor bu kdar cabalarken keske bseyler olsa