Merhabalar,
Benım kızım 4.ay atagını dibine kadar yasadı.
24 saatte 120 cc ile ayakta durdugunu bilirim.
Tükenmistim.
Sonra mamalar değiştirdim, biberonlar değiştirdim hiç biri fayda etmedi.
Hiç emmeyen, ilk günden beri sütümü sağıp verdiğim bir bebekti, ememedi diye hep kendimi sucladım.
Sonraaa bir aydınlanma geldi ve biberonun uç kısmını yani emzik kısmını bir değiştireyim dedim..
Gözlerime inanamadım😭😭 resmen ben aç bırakmışım bebeğimi günlerce..
Kısaca ;
🌸 Biberonun akış hızını yükseltin 🌸