Rumeysa34 bize eve geldiğimizden beri insan içine cikamyi yasakladı doktorlar. Sadece hastaneye kontrollere ve arada bi hava almaya sokağa çıktık. Evimize hiç misafir gelmedi iki aydir biz de gitmedik. O yüzden bir şey diyemiyorum bizim normal doğum tarihine göre 40 I yaklaştı ama daha kardeşlerim bile ziyarete gelemedi :)