22.5 aylıkken başladım bir hafta oldu gündüzleri kaçırmasi azaldı geceleri ilk iki gün 12 saat uykusunda çişini tuttu şimdi ise altına kaçırıyor ve kalkmak istemiyor yapınca ağlıyor ona kalkıp gidiyorum ama tuvalete yapmak istemiyor gotursemde ağlıyor uykusundan kaldırdım diye ne yapmam lazım bu durumda