Neslihanbew öncelikle göz doktoruna gittinmi? Gittiysen sana masaj önericek. Bazı bebeklerde göz pınarı tıkalı oluyor. Benim kızımda doğduğundan beri vardı. Bir çok kez götürdük. Masajı beceremedik sanırım. Yada ihmal ettik. Çok çekti gözünden kızım hep iltihap çapak kızarıklık. En sonunda 13 aylıkken ameliyatla açtılar. 2 gözündede vardı. Şimdi çok iyi şükür. Demem o ki ihmal etmeyin doktor ne dediyse yapın. Masaj çok onemli. Doktorun gösterdiği şeklinde yapın