Çok doğru sözler söylemişsiniz ama maalesef doğduğundan beri asla uykuyu seven bi bebek değil 😔neler denedim olmadı. Bu zamana kadar hep kolumda sallardım siz düşünün halimi.asla poposunu pışpışlamayı sırtını okşatmayı istemedi asla ayakta sallanmayada alışmadı şimdilerde emzirip yatırdığımda uykuya dalmazsa uysun diye sallıyorum ayakta.bi kaç haftadır bozuldu uykusu gündüzleri bu düzen uyur geceleri 2 kez yada 1 kez emmeye kalkar emdirir uyuturdum ama bi süredir uyanınca uyumak istemiyor ağlıyor akşam 9 10da uyuttugumdada hep 5 de 6 da uyandı