Selam kizlar, benim 20 aylik bi kizim var yaklasik 10 aydan belli odasini ayirdim, emzirmeyi birakir birakmaz yani, ve sorunsuz bi sekilde yatagina birakip eline sutunu verip odadan cikardim ve kisa sure icinde uyurdu. Ama malesef su son 2 aydir hep beni veya babasini yaninda istiyo odadan ciktigimiz an kiyameti kopariyo ister gunduz uykusunda ister gece uykusunda olsun 😔 cok uzuluyorum bide 7 aylik hamileyim kizim tam bana sorun yasatmiyo uyku duzeni yerinde diye telrar hamile kalmaya karar vermistim ama boyle yaptikca korkuyorum yakinda bebegimde dogacak. 2 ay once uykusunun arasinda komsumuz matkap calistirdi ve korkarak sicradi ozamandan belli boyle. Ne yapabilirim kizlar bi akil verin geri eski haline nasil donderebilirim?😔