Benimde oğlum aynı. Hep uzun düz saçlı oğlum olsun diye hayal etmiştim, kıvırcık olsa bile saçları fazla olsa güzel durur ama benimkinin saçları çok seyrek. Hiç hayalimdeki modelleri kestiremicem yani 🥲 ama kız olunca daha önemli oluyor sanırım.
Bu arada bende 2 yaşına kadar baya erkek gibiymişim, annemler hiç kazıtmamış. Şuan kuaföre gidince şok oluyorlar bu nasıl saç diye, 5 kişilik falan saçım var. Belki sonradan uzar sizinkide