Yeniannee23 öncelikle çok geçmiş olsun sp tanılı ve gelişim geriliği olan engelli kardeşim var benimde senelerce ben baktım, o bakışlar ve sorular hepimizin başına geliyor ne yazıkki çok kızdık üzüldük ama insanlarımız çok bilinçsiz bu konuda asla anlayışları yok ne yazıkki, hala aynılar 17senedir hele bazıları varki dönüp dönüp tekrar bakıyor. Asla rahatsız olurlarmı diye düşünmeden