iyi geceler anneler , bebeğim 2 günlükken sarılık oldu şu an 8 günlük , 5 gün hastanede kaldık 17 ile yatış yapıldı , 5 günde sadece 11.7 ye düştü , doktor taburcu etti dün biraz daha iyiydi ama bugün çok baygın şekilde uyuyor sürekli uyandırmaya çabalıyorum ,asla uyanmıyor ayaklarına vuruyorum burnunu sıkıyorum bezini açıyorum ıslak mendille siliyorum ama bi türlü ayılmıyor , 30 cc zorla zor veriyorum ağlamaktan helak oldum asla acıkmıyor yemek istemiyor ağzını açmıyor biberonla sütümü sağıp veriyorum yine içmek istemiyor , 1 saat 30 cc süt vermek için uğraşıyorum , korkuyorum bebeğime bişey olur diye napmam gerek bilmiyorum desteğinize ihtiyacım var nolur bişeyler söyleyin