Öncelikle stres stres stres bundan kesinlikle uzak dur diğer takviyeler sende işe yarayacak diye birsey yok canım ben en son burda post acmistim solgar için aldim hala kullanıyorum ama etkisi olmadı ya çok ümit etme yani. Tek çözümü stres yapmamak . Ben kaç aydır arttırmayla uğraşıyordum en son artık bosverdim mutlaka doyacaktir sütüm var dedim o şekilde akışına bıraktım ise yaradida çok şükür ya. Aşırı panik biriyim normalde bunu aşmaya çalışıyorum yoksa ne yesen ne icsen asla fayda etmiyor canım benim