caglaay valla İlk günden beri kucakta uyumadı düzene sokmak için çok uğraştım ama başardım ilk doğduğunda bu yana bu yöntemi kullandım doktorlar gece uyandır emzir dedi ama ebem bebek uyuyosa gece kaldırma o düzene alışır acıkırsa kendi kalkar dedi dediğini yaptım gece 11 buçuk 12 gibi uyuyo sabah 7 ye kadar sabah mama içiyoruz yarım saat ayakta tekrar hadi iyi geceler bebeğim diyorum koyuyorum 10 a kadar uyur tekrar uyutuyodum 12 gibi 1 de uyandığında normal insan gibi el yüz yıkama yapıp üst değiştirdim günaydın dedim o saatte perdeleri açtım ondan sonra akşam üstüne 8 e kadar 1 saat 1 saat uyuyo vakit geçiriyoz akşam 8 de gece yatmasına hazırlıyorum yavaştan besige koyup sizin gibi eee sesini koyuyom uyuyo😅😅