Bebeğim bir yaşına girdi 3 gün kuralı ile süt verdim çok sukur alerjisi çıkmadı bende formül sütü kestim devam sütü aldım kutulu normal süte benzeyen. Zaten sadece gece yatarken içiyor çünkü artık ne yaparsam yapayım süt içmek istemiyor inatla biberonu itiyor. Meme emerken de inatla emmemisti sütüm kesilmişti neyse konuya gelirsek devam sütü içti içeli geceleri sürekli uyanmaya başladı. Acaba dedim tok mu tutmuyor ve süt vermeden uykuya geçmez oldu normalde doktoru gece beslenmesini kestirmisti 9. Ayda. Sizler nasıl devam ediyorsunuz geri mama mi alsam bilemedim.