Selam kızlar. Bebegim 5 bucuk ayi gecti. Ama sütüm baya bir azaldi emmek istemiyor bile emince agliyor. Makina ile sağmaya basladim. 10 ml bile olmadi.Dondurucu da sütlerim vardi 2 tane cikardim 150 ml olacak sekilde. Cozuldukten sonra isitmaya basladim.
Neyse kokusu internette dendigi gibi tuhaf sabun gibiydi. Bebege vermeye cesaret edemedim. Tadina baktim kusacak gibi oldum resmen kan tadi vardi. Sizdede ayni bu sekilde mi oluyor. Garip olan benimkiler mi. İlk defa donduruda süt sakladim.