babysuzkesen Herkese merhaba. Pazar günü bek ve boyun ağrılarım için mr çektireceğim.Doktora sormayı unuttum. Kızım 5 aylık sadece anne sütü alıyor. Mr çektirdikten sonra direkt emzirebilir miyim? Yoksa ilk sütü sağıp ondan sonra mı emzirmem gerekiyor?
SerennDuru babysuzkesen ben çekildim sıkıntı yok demişti doktorum çok araştırıp bakmıştımda zaten. İlaçlı olunca giremiyoruz sadece