miyosannesi Merhaba kızlar 2nci bebisi dusunyorum ama ben çok grip oluyorum bağışıklığım zayıf birinci çocukta çok kötü grip olmuştum 10 gun yattım geçmedi 2 nciyi düşüyoruz ama ondan hasta olmak korksu var grip asisi yapanlar varmi
hulyademirci miyosannesi gebelikte yapılan grip aşısı bebeğin ilk 6 ayında bebeğe koruma sağlıyormuş doktorumuz öneriyor benim oğlumda 9 aylık bende yaptıracağım
mamabear_ miyosannesi evet yaptırılır. Hatta gebelikte doktorum özellikle önermişti. İlaç da kullanılamadığı için daha ağır geçiyor grip diye. Ben bağışıklık sistemime güvendiğim için yaptırmamıştım o ayrı
miyosannesi hulyademirci ikinci gebeliği başındayım Kasım gibi yaptıracam bende Dr ilk 3 önermedi şuan