Kızlar bir hafta önce birden vajinada kaşıntı başladı sanırım mantar olmuştu adet bitimine yakındı çok çok kaşınıyordu. Evde bunun için yedek ilaçlarım vardı 3 tane fitil ve bir krem vardı fitili 3 gece boyunca kullandım kremden de sürdüm kaşıntı geçti ama vajinanın üstünde yani sezaryen dikişimizin altında mons pubis diye görünüyor Google’da tam o kısım çok kötü bir şekilde açıyor sanki içeride yara var sanki orda ameliyat dikişi varmış gibi kızım üzerime çıkarak emiyor eli ayağı değince çok kötü acıyordu dayanamıyorum yani dokunmasına bile şimdi az önce farkettimki o kısım morarmış hani böyle sanki darbe almış ya da sıkmışım gibi kan toplamış gibi tam o acıyan yerler. Başına böyle bir durum gelen oldu mu? Ayın 8ine ancak randevu bulabildim ama başına gelen varsa bilgi verebilir mi