biroglanannesii1 yeryüzünde iyiler ve kötüler var işte sadece. Bu haritayı destekleyen, gerçekleştirmeyi hayal eden halktan çok baştakiler o yüzden ciddiye alınıyor. Rabbim ülkemize yan gözle bile bakmalarına müsaade etmesin ya hepsinin canı cehenneme cidden doymuyorlar toprağa.🫠