Evimde kertenkele yavrusu var napıcam bilmiyorum önce balkonda gördük yavru sadece kıpırdıyodu kaçamıyodu bile sonra balkonu kapattım açmadım kapısını sineklik de var buarada neyse bı baktım mutfakta yerde yavru dha biraz dha büyük ama yavru yıne öldürdm bende snraa 1 haftasonra baktım koridorda 🤦🏽♀️ öldürdüm onu da sonra mutfaktaki herseyı cektik altlarını kontrol ettik ilaçladık falan bıtane de orda ölü gördük bugun bi baktım mutfak dolabında tırmanıyo deliricem artık ya yemın ederim evde bebegım var tezgaha cıkarsa napıcam iğreniyorm bı yandan yemın ederım rahat gezemez oldm evimde napmm lazım nasıl gidicek bunlar basına gelen oldumu aacaaba