İlk olarak monitörsuz almıştım ama pek hoşuma gitmedi kesinlikle monitorlu almanızı öneririm bebek uyurken telefonla konuşabiliyorum, mutfakta bir isim varsa alıyorum monitörü yanıma izleye izleye yapıyorum. Diğer türlü telefonun ekranını sürekli açık bıraksam telefonun şarjı dayanmıyor falan bir sürü eksi yanı var