edaasilkurt Merhaba ben 8 gün önce sezaryen oldum. Allah’a şükür dikiş yerlerimde ağrı sızı vs yok ama üst karın boşluğunda ve hafif yanlarında ağrım var. Doktor kontrolüme daha var onun dışında yapabileceğim birşey var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.