hksar bizimki de uyumayan bir bebekti, 5 ayına kadar hamak beşikte sallayarak uyudu, hareketlenince sallanan park yatak aldık 2 ay onla gayet iyi gitti. Gündüz yine onda uyuyor ama şuan diş süreci sadece emmek istiyor ve yanımızda yatmaya başladı gece park yatağa alınca kıyamet. Hiç istemediğim bir şeydi bizim yatakta yatması ama başka türlü uyumuyor şuan gece..