Kızlar bebeğim 2 aylık doğduğundan beri emiyor, ne zaman ağlasa meme veriyorum, altını temizliyorum, gazını çıkarıyorum, gezdiriyorum hangisine susarsa derdi oymuş anlıyorum yani susmazsa da gazdır diyorum çok gazlı çünkü. Burada bazı postlar görüyorum okudukça ya acaba?? demiyor değilim. Sütüm yetmiyor diyorsunuz mama veriyorsunuz süt azaldı diyorsunuz. Bunu meye göre söylüyorsunuz, ben ilk kez anne olduğum için bilmiyorum süt yetmemezliği nasıl olur? Nasıl anlarım? Bunları okudukça ya ben bilmeden çocuğu aç bırakıyorsam diye korkuyorum çünkü 🥴