Selam anneler❤️
Ya ben nisan ayinda ve mayis ayinda birer tane ertesi günü hapi kullandim ve haziran arti temmuz adet olmadim. Dün dr gittim 3 cm kist göründü sag yumurtalikda, bu zamana kdar hic adet görmemezlik yasamadim.
2 ay pes pese ertesi günü hapi alinca dr dedi hormonlar belki de agir geldi ve yumurtlama durdu yumurtlama durunca da yumurta catlamayinca da kist olustu.. bu kadar kücük bi kist icin bi tedaviye gerek yok deyip ve adet gecikmesi de kistendir deyip eve yoladi.. bu ertesi gün haplari böye seyler yapiyormu gercekten tecrübe ve ya bilgisi olan anneler yazarsa cok sevinirim❤️❤️