Kızlar selam ..
Kızım 22 aylık pazartesi günü pişik olmuştu hep yaşıyoruz bu sorunu . Öğleden sonra bezini açtım ve bi daha takmadım . Ama ben tuvalete götürdüğümde yapıyor saatte bir götürüyorum. Arada kaçırmalar oluyor . Yaptıktan sonra söylüyor. Rahatız oluyor. Tahmini ne zaman söyler yapmadan , kaçırmalar ne zaman biter acaba bilen var mı