sudeemi 2,5 yaş , ekran sevmeyen Allah a şükür akılllı sağlık bir o kadar yaramaz oğluş bende de var 😂 yalnız değilsin 🫂 aksine rezil olacağımı bile bile dha çok dışarı çıkıyorum böyle böyle öğrenecek , bir de parka götürme görevi çoğunlukla babada . Onun gücüyle benim gücüm bir değil , daha ciddiye alıyor dinliyor hem de baba sözünü