pinnareymen13 ben de doğduğundan beri mama veriyorum doktor kendisi aç bu çocuk mama ver dedi. Başka bir gittiğim çocuk doktoruda bende kendi çocuğuma 15 günlükken mama verdim dedi. Bence kendinizi üzmeyin. Evet bazı insanlar zehir veriyormuşuz gibi davranıyor ama çocuğu aç mı bırakılım be yapalım sıkmayın canınızı bence hiç.