mematiii Hanımlar enfeksiyon için dediğinizi yaptım ama yanında birşey yenmesi falan gerekiyor mu.Tekte tadını beğenmedim ahaha.Neyse bir bardak mı birde bi günde.Nezamana kadar içicem
mematiii Berilsmom13 deme kız vallaha yanında birşey uedimde öyle gitti yoksa işe yaramasada olur diyorum ahahaj
mematiii AnnaKurt teşekkür ederim canım kaç gün içicem aç karına da soğan kokusu ya neyse sağlık için herşey yapılır.😅
Zynppp1 @mematiii tadı mide bulandırıcı olduğu için bi parca ağzıma cikolata atıyordum burnumdanda nefes almayı bırakıp kafaya dikiyordum hmn üstüne tekrar çikolata 🙃🙃
LadyGaddar mematiii Postu açma amacını ben anladım Yine acıktın, kür bahanesiyle bişeyler yiyeceksin dimi çaktırma 🤪🤪
mematiii LadyGaddar ahahahah şişşt beni bilen hemen anlıyor.😅Yedim yanında ama etkisini keser mi hiç bilmiyorum bi diyim neymiş öğreniyim