Git gide azalacaktır krizleriniz çok çektim biliyorm o ağladıkça bende ağladım nasıl rahatlıyor onu bulmanız lazım ben müslin bezin içinde sallaya sallaya 4aya getirdim herşeyi denedim pusette ayakta otur kalk squat her şekilde denedim hiç bir şey rahatlatmıyordu inanın gaz damlamızda biogai işe yaramadı bende başka bir marka doktorumuzun önerdiği ligone adında bir marka kullandım işe yaradı bir hafta 10gün içinde rahatça gaz çıkarmaya ve kaka yapmaya başladı ok şükür 2haftadır krize girmedik 4ay 11günlük şuan yani 5. Aya girince azaldı yavaş yavaş