Biliyorum iki uyutma stilide doğru değil fakat bu iksiinden başka beceremiyorum. 8 aylık oğlum hep emerek uyudu ama artık canıma tak ediyor sürekli uyanmalari,benden başka kimsenin uyutamamasi. Bugün ilk defa sallayarak uyuttum acaba doğru mu yaptim ve hala uyanmadı. Normalde 3 defa uyanirdi bu saate